Sala konferencyjna pełni bardzo ważną rolę w każdym biurze. To tam odbywają się spotkania z całym zespołem, szkolenia dla pracowników, negocjacje z klientami czy zebrania zarządu. Nie ulega więc wątpliwości, że pomieszczenie to jest swojego rodzaju wizytówką odpowiadającą za to, w jaki sposób postrzegana jest firma. Salę konferencyjną należy więc zaaranżować w taki sposób, aby mogła godnie reprezentować całe biuro, a także była praktyczna i funkcjonalna.
Jak stworzyć salę konferencyjną?
To, w jaki sposób powinna zostać zaaranżowana sala w nowoczesnym biurze zależy obecnie przede wszystkim od preferencji i potrzeb użytkowników. Pod uwagę należy wziąć jednak kilka kwestii, które stanową wspólny mianownik dla każdej aranżacji w tym typie. Przede wszystkim ważne są możliwości techniczne wnętrza, czyli metraż. Z tym wiąże się także kwestia tego, czy sala potrzebna będzie dla kilku, czy może kilkudziesięciu osób. Na podstawie tego zostanie dostosowana wielkość stołu oraz liczba krzeseł. W następnej kolejności musimy zastanowić się nad estetyką wnętrza. W nowoczesnych biurach świetnie sprawdzają się sale, które wykorzystują przeszklenia oraz minimalistyczne rozwiązania. Nie bez znaczenia jest też budżet - to od niego zależy w jaki sposób wyposażymy i zaaranżujemy przestrzeń.
Co powinno znaleźć się w sali konferencyjnej?
Do większości biur będzie pasował klasyczny układ mebli, czyli duży stół i krzesła. Biura, które potrzebują sali mieszczącej kilkadziesiąt osób, często ustawiają stoły w kształcie podkowy. Dzięki temu wszyscy uczestnicy spotkania dobrze widzą siebie nawzajem i mogą swobodnie prowadzić rozmowę. Urządzając salę konferencyjną warto zadbać o komfort. Negocjacje czy ważne obrady mogą trwać niekiedy nawet kilka godzin, dlatego wybierając krzesła, należy postawić na wygodę. Nie należy zapomnieć również o innych meblach, które mogą przydać się w sali konferencyjnej. Jeśli pomieszczenie to będzie wyposażone w sprzęt audiowizualny, warto wyposażyć wnętrze w komody czy meble RTV, które pozwolą na jego rozmieszczenie. Przydatne mogą być regały lub szafki, w których można przechowywać dokumenty czy przybory piśmiennicze, tak aby były dostępne zawsze pod ręką.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy